Давайте знайомитись!

Поради батькам!

Пам’ятка для батьків.

ü     Прийміть дитину як долю такою, яка вона є за статтю та зовнішнім виглядом.
ü     Пам’ятайте про високу потребу сина чи доньки у вашій любові, адже в цей час найбільше розвиваються емоції та довіра до людей.
ü     Не передавайте дитину родичам, як естафету.
ü     Частіше грайтеся з малюком, займайтеся з ним його улюбленою справою.
ü     Проявляйте співчуття, розуміння його проблем, готовність допомогти.
ü     Звільніться від надмірних опіки та контролю за дитиною.
ü     Будьте гнучкими й безпосередніми в спілкуванні.
ü     Визнавайте у присутності дитини свої помилки і прорахунки.
ü     Надавайте дошкільникові право на вибір, учіть його реалізовувати це право.


ФРАЗИ, ЯКІ ТРЕБА КАЗАТИ ДИТИНІ:
1.     Ти дивовижний!
2. Я ЛЮБЛЮ ТЕБЕ!
3.                   Мені подобається, коли ти …
4.              Ти такий розумний!
5.Я поряд і завжди прийду на допомогу!

6.                Я пишаюсь тобою!
Пов’язане зображення

ДРІБНА МОТОРИКА – НЕ ДРІБНИЦІ!

«Розум дитини знаходиться на кінчиках її пальців»
 В. Сухомлинський

Розвиток дрібної моторики тісно пов'язаний з розвитком мовлення і мислення дитини. А найголовніше рівень розвитку дрібної моторики є показником інтелектуального розвитку.Якщо приділяти належну увагу вправам, іграм на розвиток дрібної моторики дошкільника, то можна вирішити відразу два завдання:·        по-перше, впливати на загальний інтелектуальний розвиток дитини;
·        по-друге, готувати її до оволодіння навичками письма.
Існує кілька ефективних способів розвитку дрібної моторики:·        ігри з дрібними предметами (мозаїка, пазли, конструктори,нанизування ґудзиків, намистинок  на нитку, намотування нитки на котушку,зав'язування вузликів на мотузці, застібання  ґудзиків, гачків, блискавок, закручування кришок).·        Пальчикові ігри, масаж пальців і кистей;·        Ліплення, малювання, розфарбовування, штрихування,вирізання ножицями;·        Ігри з природними матеріалами (жолуді, шишки, каштани), з піском, водою.
Пам'ятайте, що малюкам від року до трьох вправи даються в спрощеному варіанті, відповідно їх віку. Старшим дітям завдання необхідно ускладнити

Комментариев нет:

Отправить комментарий